Известие

Collapse
No announcement yet.

Необяснимо висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem
    Нищо не е това колега. Аз с един резервоар минавам 340 км. градско.
    баси майката. значи мойта не е у ред нещо . аз с един резервоар минавам 580-600 км в софия))
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #17
      Със средна скорост 18-22 км./ч. ми дава разход 12-13 газ (с 16-ките се вдигна нещо... ), а на бенз ми даваше 11,0 МАКС.
      15 литра бенз е страшно много, явно има проблем.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от fiore
        Първоначално публикувано от oem
        Нищо не е това колега. Аз с един резервоар минавам 340 км. градско.
        баси майката. значи мойта не е у ред нещо . аз с един резервоар минавам 580-600 км в софия))
        Много гори. Теморстата ми е винаги отворен. Повече от 70 градуса не съм я виждал да вдига. Ламбдата казва прекалено бедна смес и компютъра допълнително надува гориво. Чак дава грешка в горивната помпа. Маслото намирисва на бензин. Ауспуха черен и сутрин чак мокър.

        И така
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Като каза мокър аспух и да питам населението тука какво значи да имаш конденз по аспухчето и на какво се дължи......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
            Като каза мокър аспух и да питам населението тука какво значи да имаш конденз по аспухчето и на какво се дължи......
            Конденза е нормален. Той се образува от високата разлика м/у температурата в изпускателната система и на околната среда. Газовете излизащи от ауспуха се охлаждат прекалено бързо и се втечняват.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Възможно ли е високия разход от 15/100 да се дължи на неработещ дебитомер? Сутрин колата пали доста трудно и като й дадеш газ, не поема и гасне. От друга страна съм чел, че ако дебитомерът не е наред, разходът се качва само с около 1л/100.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от borisbor
                Възможно ли е високия разход от 15/100 да се дължи на неработещ дебитомер?...
                Това е риторичен въпрос, нали?

                Всяка некоректно функционираща или нефункционираща система или компонент, пряко или косвено водят до висок разход на гориво!
                Няма такъв вариант нещо да не работи и от това двг да гори по-малко!

                А сега и на конкретния въпрос - високия разход може да се дължи на много неща

                Comment


                • #23
                  Незнам на каква диагностика си ходил но висок разход на 95% е от ламбда. Градско трябва да дава мах 12/100
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #24
                    И аз бях заложил на 95% ламбда, но не излезе подобен проблем.

                    Диагностиката беше в Дунев - компютър, газов анализ. Това са обективни показатели и не зависят от нечии компетенции.

                    Хората бяха учтиви, отделиха ми нужното внимание и време.

                    От друга страна, моето разбиране е, че диагностиката не означава да свържем колата с компютър и ако нищо не видим, да вдигнем рамене и да кажем "не мога да поема ангажимент какво е за смяна". Диагностиката означава, когато има симптом (висок разход, трудно палене, шум и т.н.) да търсиш причината, докато я откриеш и тогава да вземеш пари - когато си свършил работа.

                    Все едно да отидете на лекар с висока температура и той да ви каже "кръвното ви е нормално", не мога да кажа от какво сте болен.

                    За съжаление немалко "майстори" са на тоя принцип.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от borisbor
                      И аз бях заложил на 95% ламбда, но не излезе подобен проблем.

                      Диагностиката беше в Дунев - компютър, газов анализ. Това са обективни показатели и не зависят от нечии компетенции.

                      Хората бяха учтиви, отделиха ми нужното внимание и време.

                      От друга страна, моето разбиране е, че диагностиката не означава да свържем колата с компютър и ако нищо не видим, да вдигнем рамене и да кажем "не мога да поема ангажимент какво е за смяна". Диагностиката означава, когато има симптом (висок разход, трудно палене, шум и т.н.) да търсиш причината, докато я откриеш и тогава да вземеш пари - когато си свършил работа.

                      Все едно да отидете на лекар с висока температура и той да ви каже "кръвното ви е нормално", не мога да кажа от какво сте болен.

                      За съжаление немалко "майстори" са на тоя принцип.
                      А колко лекаря са на този принцип?
                      Като отидеш болен веднага ти дават шорокоспектарни антибиотици и бегай.
                      Е същото е и с колите - сменят ти най-вероятните неща, пък ако не се оправиш и тръгнеш да се влошаваш щеш не щеш даваш още повече пари за лекарства докато почти сигурно те оправят..
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от borisbor
                        И аз бях заложил на 95% ламбда, но не излезе подобен проблем.

                        От друга страна, моето разбиране е, че диагностиката не означава да свържем колата с компютър и ако нищо не видим, да вдигнем рамене и да кажем "не мога да поема ангажимент какво е за смяна". Диагностиката означава, когато има симптом (висок разход, трудно палене, шум и т.н.) да търсиш причината, докато я откриеш и тогава да вземеш пари - когато си свършил работа.

                        Все едно да отидете на лекар с висока температура и той да ви каже "кръвното ви е нормално", не мога да кажа от какво сте болен.

                        За съжаление немалко "майстори" са на тоя принцип.
                        прав си колега, кажи сега какво се оказа?
                        sigpic
                        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                        0889 636 093

                        Comment


                        • #27
                          В София има места където може да караш на пета, а във ВТ повече от трет градско не слагам, карам я на къси растояния и половината време ми е да си търся къде да паркирам, астра 1.4 пълна инжекция ми гореше 10 така, че не виждам нико старнно като ми гори 14
                          156 1.8 TS

                          Comment


                          • #28
                            Уф! И моята гори много ... 18л./100км градско и 12л./100км извънградско. Три термостата смених (един Бер и 2 Вернет-а) и извън градско не мога да я накарам да загрее над 75 градуса. По задръстванията тук (Букурещ) ми държи твърдо 90 градуса (преди прегряваше, но от както ми смениха реостата спря температурата да се качва над 90). По диагностиките тук ми дигат рамене и ми казват, че всичко си било ОК и грешки нямам в ЕКУ-то.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem
                              ...
                              Много гори. Теморстата ми е винаги отворен. Повече от 70 градуса не съм я виждал да вдига. Ламбдата казва прекалено бедна смес и компютъра допълнително надува гориво. Чак дава грешка в горивната помпа. Маслото намирисва на бензин. Ауспуха черен и сутрин чак мокър.

                              И така
                              Еее... колега Вие не го ли сменихте този термостат?
                              Защо съм с някакво впечатление, че го сменяхте и него... може би това е било първото нещо което е трябвало да смените заедно с ремъците и ролките. Аз съм с някакво впечатление, че май сме го коментирали това именно с вас! Ако тази е причината за всичките Ви главоболия... доста тривиална работа. Всеки монтьор първо това гледа, как е термостата защото температурния режим на двигателя е с доста съществено "тегло" в "решенията" на ЕКУ-то мисля.
                              Have A Nice Day
                              o/_______\o
                              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                              []=о===о=[]

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от fade
                                Първоначално публикувано от oem
                                ...
                                Много гори. Теморстата ми е винаги отворен. Повече от 70 градуса не съм я виждал да вдига. Ламбдата казва прекалено бедна смес и компютъра допълнително надува гориво. Чак дава грешка в горивната помпа. Маслото намирисва на бензин. Ауспуха черен и сутрин чак мокър.

                                И така
                                Еее... колега Вие не го ли сменихте този термостат?
                                Защо съм с някакво впечатление, че го сменяхте и него... може би това е било първото нещо което е трябвало да смените заедно с ремъците и ролките. Аз съм с някакво впечатление, че май сме го коментирали това именно с вас! Ако тази е причината за всичките Ви главоболия... доста тривиална работа. Всеки монтьор първо това гледа, как е термостата защото температурния режим на двигателя е с доста съществено "тегло" в "решенията" на ЕКУ-то мисля.
                                Не съм го сменял още. Тази седмица ще го сменям. Имах други кахъри.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X